Door Dieuwko Postema op 29 januari 2017

Bezoek Kirsten van den Hul

Bezoek Kirsten van den Hul aan Lelystad zaterdag 4 februari

Op 4 zaterdag februari a.s. zal het kandidaat-Kamerlid Kirsten van den Hul, nr. 8 op de PvdA-Kandidatenlijst  voor de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart a.s. een bezoek brengen aan Lelystad. Van 14u30 tot 16u zal zij daarom aanwezig zijn in De Krakeling, MFA Atolplaza, Schor 1-9, Lelystad.

Op basis van het PvdA Verkiezingsprogramma zal zij het gesprek aangaan met o.a. Statenlid en voormalig wethouder te Lelystad Willem de Jager, loco-burgmeester en wethouder Jop Fackeldey over Kansen voor Jongeren. Dit is tevens het thema van haar bezoek aan onze stad.

Alle geïnteresseerden, PvdA’ers, niet-PvdA’ers, belanghebbenden, zijn van harte uitgenodigd om zelf het woord te voeren de discussie aan te gaan en te helpen de PvdA Verkiezingsprogrammapunten te verdiepen.

Dieuwko Postema

Geboortedatum 24 Februari 1969 Beroep Historicus, zorgvrijwilliger bij ’t Laar, partijbestuurder, cliëntenvertegenwoordiger Pi-zorg Drachten Ambities? Een gelukkige stad voor alle Lelystedelingen, met kansen voor iedereen. Een mooie stad met een vervolmaakt Bataviahaven. Een stad met voldoende recreatieve mogelijkheden en vermaak en evenementen voor met name jongeren. Einde aan de leegstand in het Stadshart. Trots op?

Meer over Dieuwko Postema