Door op 20 mei 2014

Gesprek over werk en Europa

Het Lelystads werkbedrijf maakt nuttig gebruik van Europese subsidie om langdurig werklozen weer naar de arbeidsmarkt te begeleiden. Maar tegelijk zijn er zorgen over diezelfde arbeidsmarkt: kosten de open grenzen ons niet heel veel werkgelegenheid?

Op woensdagavond 21 mei is voor beide kanten van Europa aandacht bij de Werksjop – een goed gesprek over werk en Europa. Eenieder is vanaf 19.30 van harte welkom in de Wisselwinkel in het centrum van Lelystad. Te gast zijn Onno Vermooten van het Werkbedrijf Lelystad, Jan Korf van de Gemeente Lelystad en Tweedekamerlid John Kerstens. Iedereen die dat wil, mag deelnemen aan het gesprek.

Dit gesprek wordt georganiseerd door de Lelystadse PvdA, namens alle partijen die deelnemen in de Wisselwinkel. De Wisselwinkel is een gezamenlijk initiatief van Groenlinks, PvdA, SP, CDA, en D66 Lelystad. Hiermee willen de partijen meer bekendheid geven aan de Europese verkiezingen. De Wisselwinkel is dagelijks geopend tot en met donderdag 22 mei.