Door op 2 maart 2014

PvdA Lelystad geeft alle werkers in de zorg een compliment

PvdA woordvoerder Zorg Jos d’Arnaud en lijsttrekker Jop Fackeldey hebben samen met andere partijgenoten op de Nationale Complimentendag de werkers in de zorg in het zonnetje gezet. Ze deden dat door symbolisch rozen aan te bieden aan medewerkers van de Uiterton en van de Hanzeborg. De Partij van de Arbeid Lelystad vindt de Nationale Complimentendag een goede gelegenheid om haar waardering voor de vaak tomeloze inzet van medewerkers in de zorg uit te spreken.

Jos d’Arnaud: “Jullie worden te weinig in het zonnetje gezet. Terwijl we allemaal weten hoe belangrijk het is dat mensen die ziek zijn, die beperkingen ondervinden of die op leeftijd zijn veel meer nodig hebben dan alleen maar ‘verzorging’. De warmte en aandacht en de liefde die jullie voor het vak hebben is grandioos. We willen jullie daarvoor bedanken!”

Ook onze gemeente wordt de komende jaren verantwoordelijkheid voor essentiële publieke voorzieningen zoals de langdurige zorg voor ouderen en gehandicapten, de jeugdzorg, de sociale werkvoorziening. Lijsttrekker Jop Fackeldey zegt daarover: “De PvdA gaat ervoor dat we de inkoop van zorg bestuurlijk wordt aanbesteed waarbij alle organisaties die op dit moment zorg verlenen gelijkwaardige kansen hebben om mee te doen. Uitgangspunten zijn kwaliteit leveren, kosten besparend en cliëntgericht werken. Zodat u uw werk kunt blijven doen. Zodat onze inwoners de nabije zorg met een menselijke maat die ze verdienen kunnen krijgen.”

campagne02 01 maartfoto hanzeborg

Waar ben je naar op zoek?