Vragen over uitgifte zorghulpmiddelen

Door Emiel van der Herberg op 7 december 2017

Zorgwinkel Medipoint in het Lelycentre heeft aangekondigd de deuren over enkele weken te zullen sluiten. Kandidaat raadslid Bahreddine Belhaj maakte ons daarop attent. De voorgenomen sluiting komt voor veel mensen geheel onverwacht. Veel informatie is er niet bekend, maar klanten worden middels een raamposter verwezen naar soortgelijke faciliteiten in Dronten en Harderwijk. Dit veroorzaakt, zeer begrijpelijk, veel ophef en zorgen. Wij vinden niet dat onze inwoners voor zorghulpmiddelen naar andere gemeenten zouden moeten reizen. We hebben het College van Burgemeester en Wethouders gevraagd om opheldering en (zo nodig) actie.

Onze vragen aan het College van B & W vindt u hier.

Emiel van der Herberg

Ik ben al een aantal jaren raadslid, en sinds 2018 leider van de PvdA-fractie. Daarnaast werk ik als softwareontwikkelaar bij een leuk bedrijf in Almere. Ik vind dat we dingen niet moeilijker moeten maken dan nodig is. Als er een probleem is, dan kunnen we veel beter de oorzaak aanpakken dan het gevolg. En die

Meer over Emiel van der Herberg